среда, 10. јул 2013.

Moje zabeleške - Instagram post 2


-U novom, drugom po redu, instagram postu mogu da se pohvalim sa više fotografija. Instagram polako postaje mesto koje svakodnevno proveravam i u pauzama i naletima dosade prelećem kroz #hash tagove na njemu. Odvojila sam samo nekoliko od divnih trenutaka proteklih nedelja. Ostatak pogledajte na mom Instagramu OVDE.


 -U nedostatku inspiracije za pravljene nakita, brzo pronađem upotrebu perlicama.-


-Kad se pravi pauza mora da se grickaju malinice i traži šarena inspiracija u Elle-u.-


-Kao što rekoh, nakit se pravio. prsten se rodio-


 -Novi hobi - slikanje i pravljenje čestitki i kartica! Uskoro post-


 -Najveća letnja uživancija za stomak - Lubenica-


 -Novo otkriće - KING malina i vanila, predobro. + noktići u tonu.-


-Ovaj plavooki malac mi je pravio gadne probleme, ceo dan sam jurila da ga slikam i uspela sam, barem između daski.-

Нема коментара:

Постави коментар