четвртак, 15. август 2013.

Uradi sam : Napravite torbicu od kutije za naočare !


-Kada sam u radnji ugledala ovu kutiju / futrolu za naočare oduševila sam se. Cela futrola je presvučena lažnom kožom sa printom pa izgleda kao da je pletena, a i kombinacija boja je fenomenalna! Međutim, kako mi futrola za naočare nije potrebna a torbica jeste, odmah sam znala da moram da je kupim i bacim se na posao!

-Da bi ste napravili torbicu potrebni su vam :

... još i makaze, lepak i zihenadle (da bi osigurali držače sa strane).

-Ako ste pripremili sve "sastojke" da počnemo sa " kuvanjem" :



 -Presecite tkaninu na dve jednake trake, presavijte na pola i odsecite višak. Zalepite lepkom za kutiju a potom ušijte da bi ste dodatno osigurali. Dodajte zihenadlu. Umesto zihenadle možete koristiti nitne, ali one imaju slabije zakačke! Ponovite proces na drugoj strani, ali suprotnoj tj, jedan komad tkanine na prednji deo kutije, drugi na zadnji, da budu u dijagonali kako bi buduća torbica bila u ravnoteži!



-Debljim koncem (ja sam koritila muline) zašijte veliku perlicu na vrh kutije da vam služi za otvaranje.Možete dodati i malo lepka, čisto da budete sigurni da ne neće nikuda pobeći !



-Na lanac nanižite nekoliko perlice, a potom zakačite alku koju ćete potom provući kroz zakačku napravljenu od tkanine!



-Predivna torbica je gotova! Ovakva vrsta torbi se obično nosi uveče, ali ja sam pronašla kutiju sa dezenom koji je savršen i za dnevnu šetnju! Ako isprobate ideju pošaljite mi slike, volela bih da vidim vaše torbice!

Нема коментара:

Постави коментар