субота, 19. октобар 2013.

Moje zabeleške : Jesenji dani i Instagram post.




-Kako je škola počela nemam vremena ni da živim. Kada ne učim ovaj, učim onaj predmet, kada završim sve, nisam za ustajanje iz kreveta a ponajmanje za gledanje u kompjuterski ekran. Ali znate koliko volim svoj blog i trudim se da ovde i na Facebook stranici budem redovna. Međutim, nekada mi treba Pauza. To su trenutci kada ukljucim opciju STOP ili barem MUTE i trudim se da ne slušam ništa i nikoga oko sebe. Tih trenutaka je naravno malo, ali su mi stvarno potrebni nekad, trenutci sa samom sobom. "POTPUNO" ISKLJUČENJE.
-Nego ja ne bih bila ja, da mi moj telefon nije stalno tu negde. Nemojte pogrešno da pomislite da sam neki ovisnik ili mobile freak. Ne, služi mi kao kamera. Jednostavno volim da škljockam na sve i svašta. Dobro i da virim i izbacujem fotkice na Instagram, ali to se ne računa (valjda).

-To moje "isklučenje" je šetnja ustvari. Ja, telefon/kamera i moje starke koje prave nekako lepši zvuk po suvom lišću nego bilo koja druga obuća! Ne volim jesen, ali joj se prilagođavam i pogoduju mi dani kada nije mnogo hladno i nema kiše. Ti dani , iako su nekako sumorni i ni Sunce ne može da doprinese mrtvosti prirode, su savršeni za šetnju! Jedino moj pink lak i cvetna torbica mogu malo da prkose jeseni, izgleda mi!




- Umesto da pravim "selfie" fotke, pravim nešto slično samo sa lišćem u glavnoj ulozi. pritom slikajući  sve ono što vidim ispred sebe.


-Šetam, zastajkujem, škljocam i uživam. Još kad nađem neku, Suncem okupanu, stazicu zadržim se i dodatni minut, čisto da posmatram igru senki .



-Već sam pomenula koliko volim Instagram, on je , inače, veoma dobar izvor inspiracije i ideja za postove. Pa evo i rezultata mog šklockanja proteklih nedelja !


 -Pale su prve lekcije -



-Potrebštine pred put -



-Neke od čari Italije - 


 -Modna i blog inspiracija, suveniri iz Italije -






-Moje maze-




-Mama da palačinke i dobije frizuru-


5 коментара:

  1. "selfie" slike inace :) Cmok!

    ОдговориИзбриши
  2. Xaxaxaxh nisam ni videla sta sam napisala, ispravicu cu, greska u brzom kucanju. Hvala, ne bih primetila.

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je super. :) Nego,htela sam da te pitam da li može tvoj link instagrama? Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imas sa desne strane bloga na vrhu, roze dugmice sa linkovima do insta, facebook pagea, twittera,pinteresta... a imas i cetiri slike koje prate moju aktivnost na instagramu. Nisam na racunaru da bih ti ovde ostavila link, nadam se da ces se snaci. :)

    ОдговориИзбриши