уторак, 31. децембар 2013.

Zbogom 2013.





-Trinesta, baksuzna ? Meni, kao trinaestom učeniku u dnevniku ništa ne može da bude baksuzno.Prethodna godina mi je prošla kao treptaj oka. Sećam se Božića, leta i pakovanja za Italiju kao da se sve odigralo u jednoj, i to prošloj nedelji. Sa ovom godinom ode i prvo polugodište što znači da imam još samo jednu i po školsku godinu do fakulteta. No way ! Ta činjenica me pomalo plaši, kao i ona da ću ove godine napuniti osamnaest. Još jedno No way.

-Novogodišnje rezolucije nisam napisala. Ne mogu ja to. Odluke donosim spontano, ne volim sebe da primoravam na nešto, tako mi je teže da to i uradim. Samo mogu da želim da 2014. bude kao prethodna. Možda još i bolja.

- No, poenta ovog posta je da vam se zahvalim na podršci i čitanju mog bloga, na svim porukama i komenarima i na svakom kliku na moju stranicu. Ovo je bila uspešna blogogodina, i sa osmehom ulećem u novu. Još jednom hvala na  40 500 pregleda i SREĆNA NOVA GODINA !




XO

14 коментара:

  1. I ja tebi želim srećnu Novu 2014. godinu :)
    Gde si kupila washi trake? Ja nigde ne mogu da ih nađem

    http://girlyworlandfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ove washi sam dobila iz Francuske, alu imas da kupis na Facebook stranici Srecno dugmence. :-)

      Избриши
  2. pa vidi ja sam rodena na petak 13 bas petak trinajsti i ova godina je bila super srecna ti 2014 i nastavi da pises blog ... bas mi je zao sto postajes punoletna gubimo te iz drustava maloletnih......

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexe, hvala, takodje. Sta da radim, mogu da nastavim da pisem, ali starenje ne mogu da zaustavim.

      Избриши
  3. Софија, блог ти је заиста диван, као и страница на фејсу. Обожавам да га читам, искрено мислим да имаш велики таленат за писање. Само тако настави!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post,sve najlepse u 2014-oj

    Posetite http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. A i meni je broj 13 glavni u životu. Lep post. Srećna 2014. godina! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divan ti je blog, sve najbolje u 2014 :)
    Ja sam nova, pa bi dobro doslo malo podrske ko je raspolozen :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Kako si pogledala koliko imas pogleda na blogu? Pogledajte i moj blog http://kreativneidejee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши