петак, 9. мај 2014.

What is in my Bag?



-Torba i žena? Torba i mlada žena? TORBA=ŽENA? Torba ne samo da nosi sve što nam treba, već može poslužiti i kao sredstvo za samoodbranu. Mislim da neki lopovi nisu ni svesni koliko jedna ženska torba može da bude teška, i šta se u njoj ponekad krije. A svi bi ponekad da znamo šta se to krije u tuđoj torbi, zar ne ?

-Ne poričem,  odgledala sam  dosta What is in my bag snimaka, i to mi je poslužilo kao ideja za današnji post! Torba je Mango, ima tri glavne pregrade, zatvara se na šnjir, srednje veličine i može se nositi i kao clutch, i preko ramena jer ima kraći i duži kaiš.


-A sad da zavirimo unutra! 

1.Mala, ljubičasta dorbica je poklon iz magazina OK! koji sam kupila pre dooosta godina, i danas mi služi za slušalice. Volim da ih uredno složim posle korišćenja kako se ne bi zamrsile. Uspeva! Koristim ih za iPod ili telefon, zavisi od baterije. 

2. Nosim iPod jer tako ne trošim bateriju na telefonu koji je otprilike 24/7 u mom vidokrugu. Moj je iz serije iPod shuffle, i mislim da ima da se kupi i kod nas, kakogod dostupan je u više boja, mali i kompaktan, sa štipaljkom pa može da se koristi i dok trčite.

3. Rosal Lip balm, nisam sigurna koji je ukus/miris ali mene podseća na neku žvaku sa ukusom višnje. Ne piše na pakovanju pa ne mogu da tvrdim, ali u piranju je svetlorozi iz shine on me kolekcije. Drugi apsolutni favorit za usne je Avonov ruž/ balzam. Nijansa je divna a ruž sadrži i formulu koja hrani usne, 2u1.

4.Novčanik je Carpisa a torbica za dinarčiće Accessorize. Da, iako imam pregradu za sitan novac u regularnom novčaniku nosim i ovaj za siću jer - pa nemam baš ogrovor na to, jer je divan? Da uzeću to kao svoj odgovor, i ne uopšte nije pretežak kad se napuni. Šalu na stranu, lakše mi je da posegnem za njim kad kupujem maramice ili voćku na odmoru, nego da baratam krupnim novcem i kusurom.

5. Bez kreme za ruke nigde! Ovo je već drugo pakovanje Avon Cocoa Butter kreme i prezadovoljna sam. Već sam vam pisala o njoj.

6. Suprise, suprise! Gde je Sofija tu je i agenda/planer. Što je više koristim , shvatam da mi je potrebnija, a vizuelni tip kao ja mora sve da podvuče ili zapiše u boji, pa shodno tome nosim i Stabilo flomaster. Hemijsku sam kupila u običnoj knjižari za nekuh 100, 150 dinara.




-Naravno, tu je i mobilni telefon, ali je danas služio kao kamera. Nađu se tu, po potrebi i druge stvarčice kao što su maramice, šnalica ili gumica za kosu, naočare za sunce,žvake... No, da mi prostor nije ograničen verovatno bi se tu dopisao dodatni jedan kilogram, ali ovako sam , torbom srednje veličine, ograničila sebe na osnovne potrebštine jer meni jedna olovka u boji, gotovo ne znači ništa,



-Šta se nalazi u vašoj torbi? Jel ona često nosi nešto za šta znate da vam neće trebati, pa izmišljete potencijalne situacije i mogućnosti kada ćete posegnuti za tom stvari?

14 коментара:

  1. Eh, kada bih samo nosila tako malo stvari u torbi :D Previše je onih just in case stvari :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9. мај 2014. 20:10

    U mojoj torbi su uvek jos i kljucevi! To si zaboravila ;) Nadje se tu i neka stara slika, sa deckom na primer...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9. мај 2014. 22:24

    Gde si kupila bunny ears gumicu?

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9. мај 2014. 23:13

    Gde si kupila ovu gumicu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam svoju kupila u radnjici sa nakitom i aksesoarima, nije nista brendirano. Imas is svuda od radnji tog tipa do kineskih. Mislim da imaju i u New Yorkeru i u Bershki.

      Избриши
    2. Ja sam takvu sličnu gumicu samo crnu sa listićićma dobila u OK! magazinu

      Избриши
  5. Анониман10. мај 2014. 22:54

    Koliko je otprilike kosta iPad?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je IPod, ja sam ovaj kupila van Srbije, ali sad sam proverila imas u WinWinu za 6 800 din. :D

      Избриши
  6. Анониман11. мај 2014. 12:22

    Sofija,gde si našla ovu pozadinu na blogu?

    ОдговориИзбриши
  7. Kako si napravila ovako dobar izgled bloga? Možeš li da posetiš moj, da mi kažeš šta misliš?
    http://fashionadventurebytijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trazila sam raznorazne elemente po internetu, svuda po malo, a i iscitavala sam i istrazivala dosta na temu online dizajna. Naravno. :D

      Избриши
  8. A da li ti je blog izgledao ovako od kad si pocela da pises ili si ga postepeno menjala?

    ОдговориИзбриши