петак, 1. август 2014.

Design and Style me Pretty!


-Mama mi je po struci dizajner, a malo te ljubavi prema bojama, dezenima i onom savršenom balansu detalja je valjda prešao na mene. Ne mogu da odolim jednobojnoj majici sa minijaturnim izvezenim zlatnim srcem na grudima, šoljici sa mint prugama ili eklektičnoj naslovnici magazina. O printovima, dizajnu enterijera i razigranoj papeteriji da i ne govorim. Zaljubljenik u dobar dizajn se jednostavno ne pušta sa punim novčanikom u galeriju porcelana, dobro snadbevenu knjižaru ili prodavnicu kućnih dekoracija, jer je opasna pretnja po keš i kartice. Pogled krivice mi pada na tufnasti ukrasni papir, Santoro svesku i minijaturni čajni set, nastavljam da kucam i za vas brižljivo odvajam najlepše fotke uredno sortirane u DESIGN ME tablu na Pinterestu.  Slavimo detalje, lepa pakovanja koja vas teraju na čežnju i davanje, makar i uzaludno, novca  za njih, samo zato što su isuviše lepa i prosto moraju da budu vaša.




- Kada dajem poklon, nikada ne ostanem samo na ukrasnom papiru koji pritom biram duže nego sandale ili torbu. Prikačim etiketu sa imenom, prilepim mašnicu, udarim handmade pečat u obliku srca ili šoljice koji sam napravila od gumice za brisanje, vežem ukrasnu vrbcu, komadić washija i čekam još, kao na industiskoj traci, sa novom idejom u glavi. Nije čudo što me prijatelji jure da im pomognem oko raznih iznenađenja, možda bih i radnju mogla da otvorim. Mada ovaj moj, pomalo zaludan, hobi ima loše strane, što su mi oči postale osetljive na kriminal koji prodavačice u buticima i raznim radnjama vrše kad pakuju poklone. Ogroman komad providne trake preko finog papira. Ne mogu.


-Uvek sam kritički nastojena prema materijalima i bojama. Crveni saten i sintetika bilo koje boje su mi isuviše mučni zalogaji koje  teško varim, ali zato šareni poliester, mekani kašmir, stoprocentni pamuk, plavi teksas i keper u svim bojama gutam u neograničenim količinama i uvek tražim extra porciju. Čisto bela majica na V, maslinast šorts od kepera i tirkizno, pink i zelena ešarpa rezultiraju kombom iz snova. Platnene starke kao must have, boja kao bilo koja , u pitanju su starke.

-Cola boca sa potpisom Marca Jacobsa ili Moschina prosto tera da je cugnete i to sa slamčicom u vrištećoj pink, čak i ako izbegavate gazirano u širokom luku, ledena čaša belog vina se sama toči i pije kad je tekućina iz ovakve flaše. Tufne kupujem na kilogram, u svim oblicima i veličinama, na čarapicama i donjem vešu, majicama, sveskama, ukrasnom papiru ili šoljama. Obratite pažnju - pakovanje prodaje proizvod, i "provereno" daje bolji ukus!

-Print na patikama, košulji ili torbi? Ja kažem dajte mi sve. Štampu volim i na papiru i na garderobi, vesele boje u kombinaciji sa boldiranom crnom su mi omiljene. Printani kišobrani? Najžešći protivnici kišnog sivila.



-Propratni elementi u vidu pozivnica, kartica, slamčica, sveća, lampica, niski, cvetnih dekoracija itd. su mi vrhunac svake žurke. Uvek volim da gledam kako se domaćin potrudio da sve izgleda lepo Inače sam sama po sebi naprasno dokona kad je u pitanju neko slavlje. Ne te tanjire! Kako zašto? Obrati pažnju na stolnjak i svećnjak. Jel vidiš? Ok! Kupim kamenčiće zanimljivih boja i oblika, sakupljam školjke i šišarke, suve grančice i pravim aranžmane u činijama, uvijam cveće u braon hartiju pa pola sata tragam za grubim kanapom da sve to uvežem. Špartam po gradu i tržnom centru dok ne nađem baš ono što želim. Nikako drugačije.


-Nećemo da pričamo o tome kako mi je važno kojom viljuškom jedem, iz kog tanjira i iz koje šoljice pijem. Tu filozofiju sam vam davno izložila. Sada pričamo o hrani. Ne treba suditi knjizi po koricama i odmah osuđivati naizgled ružno jelo, ali estetika je bitna. Srpski restorani baš umeju da se potrude i budu kreativni pri aranžiranju vašeg tanjira. "KREATIVNI". Naravno, čast izuzetcima. Pažljivo posut prah šećer preko tarta sa vanilom i malinama, kakao preko šlag pene na moki, rendani parmezan preko čerija, balans u posudi sa salatom a ne nagomilano povrće koje izgleda gnjecavo, pomfrit sa strane a ne da pravi gužvu i ispada iz tanjira. Recite mi da delimo mišljenje.


-Da li i vi obraćate pažnju na detalje? Ako je odgovor potvrdan, proslavimo dobar dizajn!-
Cheers!
P.S. Domaći džem od malina provereno dobro ide uz kapućino i naseckane jabuke sa stane. 

17 коментара:

  1. O da, i te kako obracam paznju na detalje! Uvek pazljivo biram tanjir i soljicu, a o dekoraciji istih da i ne govorim!
    Slazem se sa tobom da tufne idu na veliko i na sve sto ti padne na pamet. Dots lover, haha :)
    Izvanredan post, svaki ti je bolji od prethodnog! Odusevljavas! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Delimo isto mišljenje. Svaki detalj mora biti pažljivo isplaniran. Što se tiče hrane,volim kad je tanjir pažljivo ukrašen a ne samo nabacan. Takođe,kod mene je sve šareno bez sive ili crne boje. Sjajan post! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Takođe obraćam pažnju na svaku moguću pojedinost i ovaj post mi se zaista sviđa! Super si kao i uvek! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisi skoro pravila giveaway. Kad ce biti jedan?
    Inace, odlican post, skroz u tvom stilu. Puno sarenila, veselih boja i to je ono sto mi se svidja na ovom blogu. Uvek me oraspolozi :3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kada, ali ce sigurno biti. Za giveaway nikada ne trazim nesto, vec kada naletim na to nesto sto prosto zelim da poklonim nekome od vas. Hvala, sareno kao imeperativ! :)

      Избриши
  5. Zivele tufne!!!!! Tufne su zakon!! Stvarno si tufnofan(fan tufna). Inače,reci mi pet po tebi omiljenih lifestyle blogova.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D Uh, pet ne mogu da nabrojim, ali dva omiljena su mi Branas divine world i Slurporama and cutensils.

      Избриши
  6. Posto volis agende, a meni treba jedna za skolu, mozes li mi dati ideju od cega i kako bih mogla da je napravim?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obicno kupim svesku ili rokovnik (zavisno koliko mi listova treba) i onda ukrasim, ostampam razne stvarcice poput kalendara ili mesecnog planera i izlepim unutar agende. Na Pinterestu imas bas dosta besplatnih printablesa za skidanje i stampanje, potrazi pod free agenda (planner) printables. :)

      Избриши
  7. Hvala napravila sam je i prelepo je ispala hvala :)

    ОдговориИзбриши
  8. Upravo, citajuci post, cini mi se da sam upoznala veoma slicnu osobu meni!
    Svaki put kada je neko slavlje, vecito sve mora stojati pod konac, sa utoniranim bojama i prelepim ukrasima! Svaki detalj mora da stoji na svom mestu kako ja ne bih poludela i sve iznova namestala!

    ОдговориИзбриши