уторак, 12. август 2014.

Everything is easier with dash of glitter!


- Svakom danu dodajte prstohvat šljokica i sve će biti bolje, umočite vrh olovke u iste te šljokice i sve muke pretočene na papir biće automatski podnošljivije, a zadaci lakši. Ok, ne verujem da će zadaci biti lakši, ali slaže se sa kontekstom. Za danas sam vam pripremila jedan lak i brz Uradi sam projekat, ali ništa manje zanimljiv i inspirativan, a potkovan je onim postom (OVDE) gde slavimo detalje!

Potrebno je :
-olovke
-šljokice u bilo kojoj boji
-washi traka ili samolepljivi tapet (ili mastan kolaž papir)
-lepak
-lak za kosu ili nokte

-Pošto olovke oblepite željenim papirom, washi  ili nekom drugom ukrasnom trakom, vrh premažite lepkom i umočite u šljokice. Ostavite da se osuši a potom preprskajte dobrim slojem laka za kosu ili premažite bezbojnim lakom za nokte kako šljokice ne bi spadale!





4 коментара:

  1. Sviđa mi se ova ideja sa ukrašavanjem washi trakama, moram da probam. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja kako da od obične olovke napravimo cool olovku. Dopada mi se. :)

    http://designlife1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sofija odlican post..♥♥
    Mozes li da procitas moj prvi post?♥ (Back to school ideas)

    ОдговориИзбриши