петак, 8. август 2014.

Školska godina može da preti - spremamo se! +Uradi sam


-U krug u krug! Nova školska godina viri  ispred avgusta, nazire se i preti. I ove godine odlučno stupam na scenu traženja stajliš školskog pribora na  našem, barem do sada, siromašnom tržištu, i otpozdravljam školsku godinu. Može slobodno da preti. Spremam se! 
-Pored predivnih Santoro gorjuss sveski koje sam pronašla u knjižari (A4 format oko 170 din), i kvalitetnih Pulse sveski, koje mi lično ne odgovaraju za školu jer mi je potreban tanji papir, svetle linije ili kvadratići i više strana zbog silnih beleški. Svakako, kad god mi treba neka sveščica sa strane biram njihove jer su najkvalitetnije koje  mogu da nađem u neposrednoj blizini. No, znamo se. Vazda sam tražila nešto šareno, tufnasto, pink ili plavo, belo ili zlatno. Mint! Čežljivo gledam sve te sveske i olovke, da ne pominjem Kate Spade pribor ili onaj sa potpisom Lilly Pulitzer, i par nedelja pre zvaničnog početka maturantske godine krećem u kupovinu školskog pribora. Malo po malo, tu olovka, tamo sveska itd. Potraga zvanično počinje!


- I ove godine mi je stigao slatki paketić iz inostranstva. Zna tetka da sam zaljubljenik u sve papirno i šareno pa su se dve nove washi tračice uselile u moju skromnu kolekciju. Plava na kockice i jedna braonkasta, vintidž sa sve Ajfelovom kulom! Oui! Još par šarenih scrapbook papira i kartona, nalepnica i kartica + nekoliko brojeva fenomenalnog Avantages magazina! Ako već niste zadužili nekog rođaka kao tranzit, onda washi tračice potražite na Facebook stranici Srećno Dugmence, osim washija prodaju i raznorazne slatke stvarčice poput pečata, lepljivih papirića, papirnatih slamčica i ukrasnih kesica.


-Osim toga, sami možete napraviti scrapbook papir tako što ćete na internetu pronađi željeni dezen ili print. Kliknite download, i u nekom programu za editovanje slika razvucite ga na format A4. Odnesite u štampariju ili fotografsku radnju i tražite da vam oštampaju na masnom papiru ili kartonu. Štampa će biti skuplja, ali i kartoni za scrapbook su sami po sebi skupi. Ako želite u potpunosti handmade verziju onda je potrebno da samo malkice zasučete rukave. Na nešto tvrđi beli karton uradite dekupaž sa tankim slojem providnog laka ili lepka, ili na karton nalepite dezen iz novina ili ga prelepite washi trakom.

Uradi sam -Tumblr sveska



- Moram da priznam da sam se skroz zaljubila u Tumblr sveske. Ako ne znate šta su to Tumblr sveske nema veze, ni ja nisam imala pojma. To su sveske izlepljene fotografijama raspoređenim tako da podsećaju na Tumblr stranicu pošto ukucate neki tag. Skinula sam nekoliko fotki sa Pinteresta, u Photoshopu ih rasporedila po 2 papira A4 formata i odnela na štampanje. Lepak + isečene fotografije = nova sveska za par minuta! Možete je prelepiti i širokom providnom lepljivom trakom, ako želite da budete sigurni da se neće odlepiti , ili da bi vam korice bile sjajne i izgledale plastificirano. Ja sam uklonila stranice  sveske i zamenila ih običnim belim kartonom jer mi je tako lepše, nego da lepim preko nekog dezena, ali sve po želji. Fotografije ne morate štampati, možete ih iseći i iz časopisa. Dobar tutorijal za izradu cele sveske potražite i na You Tube kanalu AnneorShine!


-Vredno popisujem i tražim Uradi sam ideje za povratak u školu, one koje mi se čine inovativnim a jednostavnim i jeftinim. Ako nađem još nešto interesantno, možete očekivati post! Da li vam se dopada Tumblr sveska? (Zanemarićemo suvišan beli prostor u donjem desnom uglu, desi se :D)

12 коментара:

  1. Zanimljiva ideja! I mnogo su lepe sveske, volim kad je pribor šaren i zanimljiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uz sarenis i lepe dezene sve je mnogo lakse! :)

      Избриши
    2. Moram da razveselim sveske za početak semestra. Anonimna sam gore ne sećam se ni ja zašto. Elem, možeš isto tako da ukrasiš i fascikle, po mogućstvu jednobojne. :)

      Избриши
  2. Sveska je divna!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Kako dobro :)
    Bas si me podsetila, a dugo nisam mislila na to, kako smo u osnovnoj skoli mi skupalje slike iz stranih casopisa, lepile na sveske i prelepljivale sirokim selotepom !! Kakvo je to sarenilo bilo, a neke su prelepljivane i vise puta i bile ona deeebeeelih korica :) :)

    Jej, u avgustu pocinje da se oseca miris papira .....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O daa, najveci izbor u knjizarama je bas u avgustu, u septembru skolarci sve pokupe! :)

      Избриши
  4. Sviđa mi se post. Tumblr sveska je sjajna. Krećem na posao. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post i hvala za preporuku Srecno dugmence dugo vec trazi meto gde mogu da nadjem sve te sitnice <3
    New outfit post on my blog :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/08/white-jacket-for-my-work-look.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam već spremila sveske za školu, i takođe imam jedan predlog za ukrašavanje svezaka. Trebaju vam sveske i Avon ili Oriflame katalozi. Prvo iscepite neke lepše stranice iz Avon ili Oriflame kataloga,
    pa ih zatim prelepite na svesku. Meni su sad sveske mnogo lepše.

    P.S. odličan post!

    ОдговориИзбриши