четвртак, 7. мај 2015.

Nasumice (Insta linkovanje)



-Totalno spontan post, ono što bi stranci stavili pod Random kategoriju a mi pod Nasumice. Iscepkane misli.
 Čim živa na termometru bar malo skoči ja mislim na leto i podeok od 30 stepeni pa naviše. Na moje veliko iznenađenje ovaj put ostajem fokusirana na obaveze, ukrade se koja letnja misao tu i tamo ali još uvek sam prizemna. Predah od učenja pravim šetnjom. Slušalice u uši a veseli ritmovi na konstantnom ponavljanju. Među novim hitovima nađe se neki iz naftalina koji učini da ubrzam hod. Neopisiv nalet energije. 
Dobra ocena u školi. Častim se bebi roze ružom za usne (i haljinom i spajalicama u pastelnoj boji ali to nije bitno). 
Željno iščekivanje nove epizode Igre prestola. 
Nalet straha pomešan sa maturskom groznicom.
Rođendan dobrog druga.
Opet šoljica dobre kafe ali sa drugaricama.
Sve i svašta.
Mozak mi radi sto na sat i verujem da nema sprave koja bi mogla da izmeri moje misli u jednoj sekundi. Sekunde? Treba još sekundi, minuta, sati. Dan je isuviše kratak i proklet bio onaj koji je izmislio umor. Kafu više volim da koristim kao sredstvo uživanja a ne dodatne energije ali nekada je i to nužno.
Treba mi topla letnja noć, da sedim na još toplom betonu i posmatram nebo, pričam sa mamom i branim se od komaraca (dugonogi gospodini me obožavaju), pijem Somersby i jedem maline. Brčkam noge u bazenu...
Odlutala sam jel da?
Jesam. DAMN!

13 коментара:

  1. Ko ne bi odlutao. Visoke temperature, kratki rukavi, već uveliko posadjeno cveće. Pa sve toliko neodoljivo miriše na leto, ali su onda tu obaveze da nas vrate u stvarnost... Nažalost. Obožavam tvoj instagrama i redovno ga pratim. Videla sam da pominjes muziku i pesme pa ako bi samnom mogla da podeliš dve, tri trenutno omiljene. Hvala unapred!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Atmosfera za glavu u oblacima. Trenutno slusam Ellie Goulding i Calvina Harrisa ponajvise.

      Избриши
  2. Odličan post tj. tekst! ♥ Kaktusi su preslatki. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja se pitam ko je izmislio umor. Toliko stvari za uraditi i onda se osećamo umorno i lenjo. Jao,i mene komarci obožavaju. Ne volim leto samo zbog njih. Ali svakako iščekujem to leto mada mi se čini kao da je došlo. Zapravo i jeste ☺☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Samo neka prođe školska godina, pa ćemo da posmatramo zvezde, da sadimo biljčice, da blogujemo, brčkamo se u moru ili na bazenu, jedemo jagode i maline... Tako si me podsetila na ono što uskoro sledi, jednostavno ne mogu da dočekam odmor. Divan post, kao i uvek. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8. мај 2015. 20:43

    Da li slikas kamerom ili telefonom? :) Inace, super post!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post.. Totalno sam se pogubila zbog skole i silnih obaveza koje su uz nju, i stvarnoo mi mnoooogo treba leto☺☺☺

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!I ja volim seriju Game of Thrones! :D
    Novi post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши