недеља, 24. мај 2015.

Tipografijom protiv stresa


-Stres. Kako ružna reč. Ružna čak i kad se napiše vitičastim slovima. Ružna. Našla sam novi hobi, više terapiju protiv stresa. Pisanje. Ovde ne mislim na blogovanje i članke koje pišem za Plezir. Ne. Olovka i papir. Bilo koja reč koja mi padne na pamet i njeno ispisivanje najrazličitijim slovima. Kreiram fontove u glavi. Kako generalno obožavam dekorativne fontove, pre svega u časopisima ali i uopšte, za Plezir sam pisala o tipografiji i kaligrafiji a sad sam se i sama bacila na lepo piskaranje. Imajte na umu da sam puki amater koji je iskvario rukopis hvatajući beleške u srednjoj školi i da ovo radim čisto da bi se opustila i odmorila od knjige. Lek protiv stresa. Da se izrazim narodski-stanje "mozak na Otavu". 


-Odlična baza gde pronalazim inspiraciju je sajt Creative Bloq koji je posvećen grafičkom i web dizajnu kao i tipografiji uostalom. Ponekad odem i na Dafont i odakle precrtavam fontove ili jednostavno švrljkam kako mi padne na pamet. Koristim grafitnu olovku, gel olovku, permanentni marker i tanku slikarsku četkicu koju umačem u vodene boje. Kad se malo izveštim možda pređem na naliv pero i mastilo. Ali sve u svoje vreme.  
-Za sada je ovo samo desetominutna pauza i kratka terapija, ali kada izmislim višak vremena, planiram da se ozbiljnije posvetim ovom hobiju i samim tim mu posvetim opširniji i detaljniji post. 
Recept za opuštanje glasi: Calvin Harris plejlista, papir i olovka. Dovoljno je deset minuta, barem svaki drugi dan!


Fotografija/Tipografija:
Creative Market
Design Love Fest
Pinterest

23 коментара:

  1. Predivno si sve napisala!Definitivno cu probati ovo :D
    Novi post na mom blogu ---http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. мај 2015. 10:07

    Super slike ;)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam znala sta je tipografija,dok nisi razjasnila u postu za Plezir.Počela sam da istražujem i baš mi se dopada.Nešto sam i pokušavala.Ali nijedan rad nisam dovrsila.Mislim da cu ponovo početi.Samo jedno pitanje koje grafitne olovke koristis.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jelena, nadam se da ti je sad sve jasno i drago mi je sto ti se dopada. :) Ni ja nisam bas uspesna ali vezbom se valjda sve da popraviti i usavrsiti. Uglavnom koristim Steadler crno-zute olovke. Njih koristim jos od osnovne skole. :D

      Избриши
  4. Uglavnom svi kažu da imam ružan rukopis. Ružan je samo kada se pišem nešto na brzinu,ali zato kada imam vreme onda je prelep. ☺ Upravu si da treba izdvojiti malo vremena za tipografiju. Zaista deluje protiv stresa. ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisanje je u sustini relaksirajuce i ja sam uvek za olovku i papir. Cesto pisem koncept postova i clanaka rucno. Inace ja sam svoj rukopis zbog tog brzog pisanja u srednjoj strasno iskvarila.

      Избриши
  5. Odlično!! :)
    Verovatno ću probati!! :)
    Izgleda super!! :)
    Hoćeš li objaviti neke slike sa svojim fontovima kada budeš pisala taj opširniji post??!! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milice. Cim zavrsim sa ispitima i prijemnim eto mene i mojih zvrljotinica. Naravno, mozes ocekivati moje fotke. :)

      Избриши
  6. Nikada nisam znala nesto slicno. Bas cu da probam jer se ovih dana prilicno stresiram :)
    Extra pises, i imas divan blog! Bas mi se svidjaju teme koje izaberes, nacin na koji pises slike itd.
    Kojim aparatom slikas i koliko kosta? :D
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnim recima Iva. Obicno slikam telefonom ili Canon aparatom koji sam prilicno davno nabavila tako da se ni ne secam cene. Obican digitalni aparat, nije profesionalni u pitanju.

      Избриши
  7. Veoma originalna ideja. Definitivno cu probati, jer volim da pisem rucno, ne iza racunarnog, t.j. Pisati rukom mi se svifja mnogo vise :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман26. мај 2015. 00:00

    Jao Boze Sofija ti si tako divna i originalna! Obozavam tvoje postove i blog! Samo nastavi tako!<3<3

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29. мај 2015. 22:31

    Odlican post! A sta ti se desilo sa Instagramom?

    ОдговориИзбриши
  10. Jao tipografija i kaligrafija :) Ovih dana sam se bas puno bavila i jednim i drugim, a sada dok cekam ocene i ispit iz tipografije, zavrsavam fontove za kaligrafiju ;)) Divan post draga Sofija :)))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. I like mush post.. I'm new and I'd like to sign up to my blog if you like..

    fashioncorner194.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман13. јун 2015. 17:36

    Super post. Moze li sledeci post izgled tvog novog planera iznutra?

    ОдговориИзбриши
  13. Sjajni saveti,probaću i ja tako nešto!!!

    Flyovanje.blogspot.com
    Učlani se kod mene na blog i ja ću kod tebe!

    ОдговориИзбриши
  14. Post ti je sjajan! Obozavam da citam tvoje postove zato sto su originalni i prelepi. Samo tako nastavi.
    Ako mozes pogledaj i moj blog i reci mi misljenje. Stvarno bi mi znacilo.:) <3

    http://neramisic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши