уторак, 21. јун 2016.

Kulinarski poduhvati: Avokado tost


Oklop? Tu! Mač? Tu! Šlem? T... Nemam šlem, nije baš da moram da budem u punom oklopu. 

Opremila sam se keceljom, varjačom i dobrim nožem, kulinarsku kapu nemam. Spremna za dvoboj sa svim tim receptima koje treba pokoriti!
Počinjem ja ove borbe sa receptima sa food blogova odavno, ali nekako uvek izgubim. Sve je stvar treninga zar ne, a ja moram da priznam da sam mnogo više bila plati - ponesi - pojedi ili sedi - pojedi ono što je mama spremila. Vrhunac mojih ratničkih veština - ovsena kašica i jaja na tostu. Možda vam zvuči kao malo, ali verujte da bi se pogodilo baš kako treba ima tu dosta posla i vežbe. Pogotovo ako hoćete da unesete neku novinu, znate ono egg s on toast with twist. Twist je ključan. Isto je i sa kašicom. Koliko ovsa, koliko mleka, koliko dugo da bude na vatri, sa orahom ili lešnicima, možda bolje blago slanim indijskim orahom, puna ili ravna kašika kokosa... Razmera kao još jedan pojam za podvući. Nije lako ovim ljudima što sastavljaju kulinarske recepte. Skidam kapu. Koju nemam, ali zamislićemo dubok naklon i zgužvanu kulinarsku kapu u ruci. 

Za današnji recept nećete morati mnogo da mućkate (ni glavom ni blenderom ili bućkalicom). Avokado tost je na meniju!

Sastojci:

-1/4 srednjeg avokada
- kašika krem sira
-kolutovi paradajza
-beli biber
-semenke suncokreta
-hleb po zelji

Priprema:

Tostirajte omiljeni hleb, ja sam koristila običan ražani (na fotografiji) i Alpski hleb iz Roggenarta (takođe dobar izbor), i premažite ga krem sirom, ali kada se ohladi. Ja lično ne volim namaze na vrućem pecivu tako da uvek sačekam da se ohladi, da postane hrskav, pa tek onda premažem, u ovom slučaju krem sirom. Preko pospite prstohvatom belog bibera, ovo ukoliko volite ljuto mada, mala količina ne može preterano da zaljuti zalogaj, a dodaje na ukusu. Preko poređajte kolutove paradajza (ajmo jedno URA! za kombinaciju paradajz + mlečni proizvod). Pošto očistite avokado i iseckate ga na kockice i malo ugnječite viljuškom posolite ga i stavite preko paradajza. Sve obogatite semenkama suncokreta i poslužite uz ledeni kefir.
 M.lj.a.c.

P.S. Mali trik kako da vam uspe svaki recept - izmislite ga sami!

5 коментара:

  1. Анониман21. јун 2016. 22:28

    Avocado is pretty expensive, but I do think I have one in my kitchen. Is this your recipe?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yeah, my recipe, but is simple so is not very creative tho. Well, avocado is more expensive than other fruits and veggies but medium size one you can use for about four meals, so it's good deal.

      Избриши
  2. Pretprošle nedelje, ili kad već XD bila sam na pijaci (Novi Beograd) i kupila savršen avokado - srednje pa malo veći, za samo 230 dinara. To i nije tako puno ako se ima u vidu koliko je inače voće u Beogradu na dosta mesta skupo, recimo trešnje uopšte nisu pale ispod 200 dinara/kg ni na jednom mestu na kom sam ih kupovala ove sezone. Više ga bije glas da je skup nego što je stvarno toliko skup. Mislim, skoro sve je skupo XD. Mango je još skuplji a njega nikad nisam uspela da kupim a da je stvarno jestiv.
    A avokado je diiiiivan i to upravo na sendvičima. Ja sam se vratila na neki zdraviji režim ishrane posle vekova prejedanja i ovo je stvarno jedan sjajan obrok. Kod mene tonus hleb i sve ostalo kao što preporučuješ i - savršeno <3.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ja kad nesto volim ne gledam na cenu. Paradajz moze da bude ne znam koliko po kg, ali ja ga imam u frizideru. :) Slazem se za mango. Ne znam da li si probala Roggenartove hrono hlebice i peciva - super su.
      I da - hvala! :)

      Избриши
    2. Nisam probala, sad baš pogledah na netu, njihova pekara mi je čak blizu. Hvala na preporuci, probaću! :-)

      Избриши