среда, 5. октобар 2016.

Šta Sofija voli - sec sec sec


Kada ti život da izbor od gomilu magazina na štandu, ti odaberi i kupi par komada, prelistaj, pročitaj i isceci ono što ti se dopada. Jednostavan plan. Uvek obeležim ono što mi se dopada u nekom magazinu, bio to ranac u modnom odeljku, recept ili najava nekog događaja ili filma. Nije bitno što ću taj isečak možda zgužvati u grudvicu i baciti, važno je da sam ga u tom nekom trenutku isekla jer mi je zapao za oko. Ono što mi se baš dopada ne završi u plastičnoj korpi za papir već prilepljeno ili bocnuto špenadlom za plutanu tablu. Šta sam to seckala ovih dana?

Kaput boje kajsije, suknjica od teksasa A kroja sečena iznad kolena, cipelice sa leopard printom, midi kožna torba, sat u boji roze zlata i niski rep obavijen crnom trakom. Izgleda kao nešto što bi nosila Blair Waldorf, zar ne? Leopard print joj možda ne bi bio prvi izbor, ali mala štikla i kaput ovog kroja - sigurno. Blair bi dodala i dokolenice. Zašto da ne?


6 коментара:

  1. Woow! Fantastičan post draga! Ovo je fantastična ideja, vjerujem da je preljepo i uživo *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Savršeno! Dopada mi se kaputić! Dobra i lepa kreativna ideja.

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jao, ovo je bas super post. Jako si originalna i kreativna i odlicna je ideja !:D
    Mnogo si super ovo odradila. Ideja je divna, jer u svakom teenutku naa moze motivisati i podsetiti na nesto sto volimo, ili treba da uradimo, hehe :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши